Svar på tal.

Jag har fått nog av den lilla räliga blondinen, ved heter hon Hanna nått. ska snabbt ta och kolla upp det hela.
Här har vi det Hannah Widerstedt.
hur kan man utala sig så korkat? och hur kan man tro att man är nått att hänga i granen med det där gula håret och den där jätte käken allan. jag e rent ut sagt upprörd.
Jag (överlag) gillar inte 90talister. Drar inte alla över en kam men nån måtta får det vara.
90talister saknar respekt för de som är äldre. dom tror sig också ha löst hela mysteriet om "the youth" och vill kunna både ha och äta kakan.  


På tal om annat.
Om man ska fortsätta på schemat och ta in de som är födda sent på 90 talet så stod vi på nått matställe i veckan, där tre småtjejer skulle beställa mat varpå 1,3 meter brud säger "haha, ska du ha barnmeny eller??" och jag kunde bara tänka "För ni är ju knappast barn?" vart är världen påväg?

......Hur som helst har hon lyckats ta sig in i tvrutan med sitt helt banala snack, vilket jag hoppas att hennes plan var.  Dock vet inte folk vem hon är som person fortfarande, utan mest att uttalandet finns.
hon har alltså chansen att fixa till skavankerna innan det är kört.

Lycka Till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0